Victoria's Secret Dárková sada péče o rty 4 ks Lip Care Kit
Perfektní dárek! 4 produkty pro péči o rty Victoria's Secret v dárkové krabičce.
Kategorie: | Kosmetika |
---|---|
Položka byla vyprodána… |
Dárek v podobě polibku. Klíčem k měkkým a hladkým rtům je dokonalá příprava rtů. Tato sada obsahuje oblíbené produkty, které udržují rty hydratované a zdravé.
Ošetření, lesky a balzámy v jedné sadě pro každý okamžik vaší rutiny, abyste rtům poskytli tu nejlepší službu.
Smooth Scrub rty zjemní a připraví. Hydratační balzám Moisture Balm pro hydrataci a pocit hebkých rtů. Intenzivní osmihodinovou hydrataci rtů zajistí maska na rty, která rty hydratuje po celý den nebo noc. Pro svěží pocit a hladký vzhled rtů použijte osvěžující lesk na rty Minty Shine.
Sada obsahuje:
EXFOLIAČNÍ PEELING NA RTY SMOOTH SCRUB 9,6g
Nové a vylepšené exfoliační složení zdokonaluje a vyživuje, aby byly rty jemné a barevně čisté.
MASKA NA RTY VYŽIVUJÍCÍ PÉČE O RTY 9,6g
Pro denní i noční hydrataci naneste 8 hodinovou hydratační masku na rty s vanilkovou příchutí
HYDRATAČNÍ BALZÁM NA RTY 9,6g
4 hodinové hydratační složení s vanilkovou příchutí zanechává rty mimořádně jemné a vyživené.
OSVĚŽUJÍCÍ LESK NA RTY S MÁTOVÝM LESKEM 9,6g
Mátově svěží složení dodává rtům chladivý šmrnc a lesklý, hladký povrch.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Victoria's Secret je americká značka módy a spodního prádla pro ženy, založená v roce 1977. Značka je známá svým luxusním spodním prádlem a módními doplňky a je jednou z nejznámějších značek spodního prádla na světě.
Victoria's Secret se specializuje na produkci ženského spodního prádla, jako jsou podprsenky, kalhotky, noční prádlo a korzety. Značka také nabízí módní doplňky, jako jsou tašky, kosmetické produkty a parfémy.
V současné době Victoria's Secret patří do společnosti L Brands, která také vlastní další značky, jako je například Bath & Body Works. V roce 2020 bylo oznámeno, že Victoria's Secret zruší své slavné přehlídky a bude se zaměřovat na transformaci svého obchodního modelu.
.