Sleva 20% na celý nákup! 🤩 V košíku zadejte kód DVACET

Victoria's Secret Parfémovaný tělový pudr se třpytkami Bombshell Shimmer Dust

Oblíbená vůně Victoria's Secret Bombshell ve třpytivém tělovém pudru. Magická směs pivoňky Shangri-la, vanilkové orchideje a marakuji.

Položka byla vyprodána…
Momentálně nedostupné
Kód: 97/S515
612 Kč
Kategorie: Kosmetika
Položka byla vyprodána…
112068482457 OM F
Akce Novinka Tip
Doprava zdarma
Doprava zdarma
u objednávek nad 1500 Kč
Přes 14 000 výdejních míst
Přes 14 000 výdejních míst
po celé ČR
Vše máme skladem
Vše máme skladem
a odesíláme do 24 hodin

Napudrujte se svou oblíbenou vůní. Voňavý třpytivý prach se rozetře po pokožce a dodá jí lesk. Sebejistá a smělá, nejprodávanější a nejoblíbenější vůně Victoria's Secret -  směs čerstvě nakrájených pivoněk a odpoledního slunce. Citrusové tóny a brazilské marakuji dodávají zářivou a exotickou jiskru. Srdce vůně: Tibetská pivoňka Shangri-la. Madagaskarská vanilková orchidej přidává krémově sladký prvek a italský Sunstruck Pine dodává Bombshell její nenapodobitelný aromatický nádech. 

  • Parfémovaný tělový pudr
  • Se třpytkami
  • Hedvábný a voňavý
  • Typ vůně: Ovocná, květinová - marakuja, pivoňka Shangri-la, vanilková orchidej
  • 65 g
  • Originál Victoria's Secret

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Victoria's Secret je americká značka módy a spodního prádla pro ženy, založená v roce 1977. Značka je známá svým luxusním spodním prádlem a módními doplňky a je jednou z nejznámějších značek spodního prádla na světě.

Victoria's Secret se specializuje na produkci ženského spodního prádla, jako jsou podprsenky, kalhotky, noční prádlo a korzety. Značka také nabízí módní doplňky, jako jsou tašky, kosmetické produkty a parfémy.

V současné době Victoria's Secret patří do společnosti L Brands, která také vlastní další značky, jako je například Bath & Body Works. V roce 2020 bylo oznámeno, že Victoria's Secret zruší své slavné přehlídky a bude se zaměřovat na transformaci svého obchodního modelu.

.

Zpět do obchodu