Victoria's Secret šedá podprsenka bez kostic The T-shirt Lightly-Lined Wireless Bra

Pohodlná podprsenka Victoria's Secret bez kostic.

Varianta
Můžeme doručit do:
- - - - 4.10.2023 - - - - - - Zvolte variantu
Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Vyprodáno Skladem (1 ks) Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Momentálně nedostupné Zvolte variantu
Kód: 6285/32B 6285/32C 6285/32D2 6285/34C 6285/34D 6285/34D2 6285/36B 6285/36C 6285/36D 6285/36D2 6285/38B Zvolte variantu
1 199 Kč
Kategorie: Spodní prádlo
Doprava zdarma
Doprava zdarma
u objednávek nad 1500 Kč
Přes 14 000 výdejních míst
Přes 14 000 výdejních míst
po celé ČR
Vše máme skladem
Vše máme skladem
a odesíláme do 24 hodin

Podprsenka bez kostic nabízí hladký tvar a každodenní pohodlí, které potřebujete. Obsahuje tenké pěnové vycpávky - nyní 100% recyklované - které jsou měkčí než kdykoli předtím. Navržena pro téměř neviditelný vzhled i pod těmi nejpřiléhavějšími topy. Vyrobena z prodyšné bavlny a zakončena charakteristickým spodním páskem s logem.

  • Měkká podšívka
  • Bez kostic
  • Nastavitelná ramínka
  • Barva: šedá / Lipstick red
  • Materiá: 53% bavlna, 36% modal, 11% elastan
  • Originál Victoria's Secret

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Victoria's Secret je americká značka módy a spodního prádla pro ženy, založená v roce 1977. Značka je známá svým luxusním spodním prádlem a módními doplňky a je jednou z nejznámějších značek spodního prádla na světě.

Victoria's Secret se specializuje na produkci ženského spodního prádla, jako jsou podprsenky, kalhotky, noční prádlo a korzety. Značka také nabízí módní doplňky, jako jsou tašky, kosmetické produkty a parfémy.

V současné době Victoria's Secret patří do společnosti L Brands, která také vlastní další značky, jako je například Bath & Body Works. V roce 2020 bylo oznámeno, že Victoria's Secret zruší své slavné přehlídky a bude se zaměřovat na transformaci svého obchodního modelu.

.

Zpět do obchodu